som ett modem, fast värre

idag går mitt internet ungefär lika bra som mitt
gamla modem hemma i mestaäng, inget vidare med

andra ord! men ska väll försöka få det att gå ändå

har nyss kommit hem från restaurangen. idag har vi

haft öppet. och det gick väll ungefär lika bra som

förra gången, eller för mig rullade det väll på

(fast jag hade ju mitt utbrott förra veckan) men

för resterande var det skapligt stressigt


imorgon är det lång dag. börjar klockan 8 och slutar

inte föränn ... FEM! det kan ju kännas lite jobbigt, ja!

men det är väll bara bita ihop. till helgen blir det

hel-lugnt iallafall. som förra då, mys hemma hos

micaela är väll det enda inplanerade. (förutom sådant

som städning, rida och sånt som är fullplanerat)


nu ska jag väll försöka komma någonstans med internet

och sen blir det väll kanske en liten promenad och en

massa massa plugga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0