bland kassamaskiner & mat

jag är inte alls så slut som jag trodde att jag skulle vara idag. är hemkommen från restaurangen, imorgon går jag kväll. börjar 4. så då ska jag ordna en massa vettigt (till exempel en ny mobil). nu ska jag träffa emelie och sen ska jag läsa lite ur alla mina nyinförskaffade tidningar/böcker (en shopaholics bekännelser, sofis mode, cosmopolitan).

någon dag i veckan ska jag ta mig till kupolen och endast köpa sådant jag behöver. för jag behöver en massa. men först och främst är går pengar till P&L-biljetten och till vårat vykort. (som snart finns att köpa på turistbyrån i leksand)

P.S. jag sitter framför våran vägg-tv och skriver det här. det känns lite mystiskt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: malin :)

säg till när du tänker köpa biljetterna så är jag på :)

2008-04-07 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0