förlåt förlåt

image265
jag någon dag när vi skulle göra sala. nu blir det samma till valborg igen. jag och m. och om vi har tur b också.

min dator funkar finfint, men min kära mor halkade efter med internetbetalningen och dosan vill ej starta igen. jag blir tokig. och missar alla blogginlägg och även att skriva.
nu har jag smitit in på min roomates dator (i väntan på våra underbara chokladbollar i frysen) och hon spelar saxofon för fulla blås (?). jag jobbar på som aldrig förr så ni vet, gick 11-timmarspass igår och det blir det på fredag igen. så mina kära vänner, jag kommer inte hem föränn på lördag och ska tillbaka och jobba på söndag igen.

nu ska jag och min man äta chokladbollar och kika på greys och lite frusna norrmän.

PUSS

p.s. jag kommer att vara rik i slutet av nästa månad.
p.s.2. jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: S

Du är vacker babe!! jag önskar att du kommer vara min i sommar också =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0