Mitt i fredagen

12.30 - 13.15 seminarie om att jobb utomlands och hur det går till
13.30 - 14.15 seminarie om anting spa-hotell eller grythyttan
14.30 - 14.45 avslutning/prisutdelning
15.00 - xx.xx jobba på ejendals

vilken rolig dag ändå! nu är allt inlämnat och klart av skolan. nu har vi bara två seminarier kvar.
idag skulle egentligen sitta bäst med att bara ligga hemma i soffan och äta en massa chips, eller vara uppklädd till tusen och dansa natten ut (verkar som alla mina vänner där hemma i södra delarna ska ut idag).
jag ska slita och tjäna pengar. men det kan det vara värt ändå.

har litet problem inför apun men jag hoppas det löser sig.

p.s. imorgon åker jag till mora för att koppla av. jag behöver verkligen det. men jag kommer nog att bo hemma på apun litegrann iallafall.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Miranda

men du måste komma hem till miccan på hennes fest! aslänge sen vi sågs ju!!

2008-04-04 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0