shopping shopping shopping

shopping har min dag bestått av (vi glömmer jobbet). jag fick med mig en massa nödvändigt hem och ett par jättesöta örhängen som ser ut som två blommor. och gammelrosa är dom också.
sen kom jag till leksand och då satte vi oss på amore och åt pizza i sommar(!)värmen och njöt. inatt ska jag och min simon hålla oss uppe. för imorgon går jag natt! lite trött jag kommer vara.

Peace&Love-biljetten inhandlas imorgon. Så nu hoppas jag för guds skull att någon, läs micaela, kommer iväg och tältar med mig. Ibland brukar jag gå med håkan i öronen och drömma mig bort mot festival-livet, värmen, elden, gitarren, härliga sången, grymma artisterna, sunkiga maten, häftiga kläderna och allt som hör där till.

sussa sött nu

Kommentarer
Postat av: maalin :)

Jag tror jag ska med ändå! :D

2008-04-28 @ 23:36:46
Postat av: ebba

yeay peace and love! :)
Skönt för dej som inte har så lång resväg heller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0