Barcelona, barcelona åh barcelona!

Fy tusan vad jag är trött, nästintill död tror jag. Idag när vi gick utanför dörren var det lite ljummet ute & sol, så jag drog på mig en svart kofta & gick för att lyssna på en massa guidningar. Utomhus! Och så kom blåsten. Och så kom regnet. Fast vi lyckades ragga en massa skjuts, & nu sitter vi hemma i lägenheten igen.
Packar väskan, ska sova en stund & ta ett varmt bad...

FÖR OM 6 OCH EN HALV TIMME ÄR VI PÅ VÄG MOT BARCELONA! och vi ska på vinprovningar, shoppa i barcelona, dansa nätterna ut & endast leva livet. hoppas ni får det fint i sverige. (och bea i turkland!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du får det bra! :) <3

Postat av: Simon

kom hem!!

2008-08-29 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0