Brännboll & Korvgrillning

Då har jag gjort mig iordning för fort, igen! jag har glömt bort hur lång tid det tar. Iallafall, igår fick vi scheman, & jag kan ju bara nämna att jag börjar 8 varje dag (utom när jag börjar 1 på torsdagar) och två dagar i veckan går vi till 20.00. Vilket innebär att det blir skola i 12 timmar för mig en dag. Men men, jag klagar inte. Det är roliga lektioner på schemat det är det. & idag ska vi spela brännboll med små ettor & tvåor. Kul =)

Åkte till borlänge igår & shoppade för en sisådär 700 kr. Men det kändes helt underbart ska ni veta! Köpte en mascara, ögonskugga, sakertillspanien, strumpor, en lång svart tröja & ett transperent linne med volanger & dragkedja. Mums! Bilder dyker upp snart.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0