Höstkänsla

Godkväll, här sitter jag kvar i avesta. Ja, jag vet jag skulle till leksand men planer ändrades & ja, jag åker upp imorgon vid 13-tiden. Åh, ni anar inte hur mycket jag vill ha ETT ställe jag bor (inte tre) & hur mycket jag vill komma iordning.
Men nog tjatat om det, imorgon är jag ju där & det är ju inte så farligt att få disken diskad & maten serverad och lagad.

Jag ska skicka tillbaka min väska nu (den hade ju stora repor över hela väskan!), & idag såg jag min väska i ett skyltfönster i avesta!! Hur stor är chansen, här har jag letat över hela borlänge, falun & gävle så finns den mitt framför ögonen på mig. Konstigt.

Nu ska jag fortsätta kika på "Du är vad du äter!".

Kommentarer
Postat av: Mia

Kanske nyss kommit in? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0