Myskväll

Åh, det är så skönt att ha något eget igen! Nu har jag verkligen fått upp allting & ordning också (förutom att mina matpengar i princip är slut. mat är så dyrt & man måste köpa så mycket i början..) Så nu har jag tagit ett sådant där långt bad & haft en massa inpackningar & scrubbningar för mig. Så nu är jag insmord & nöjd bland en massa doftljus & väntar på att min pojkvän ska komma hit & sova.
Idag har jag träffat lite leksandsfolk. Åkte bil med min föredettasambo också, känns så konstigt när alla börjar få körkort. Nu längtar jag mest till på lördag, då är det kräftskiva (men uh, vad dyra kräftor är i leksand). Kul som tusan ska jag ha! Fast först ska jag jobba & slita imorgon. Nej nu ska jag göra något vettigt, ha det fint allihopa!
PUSS på er


Kommentarer
Postat av: Em

godnatt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0