Sommaren är kort.

Jaha, då var sommaren slut (iochförsig så kom hösten & kylan för någon vecka sen). Idag börjar mitt tredje år på gymnasiet. Det var ju häromdagen jag började 1an? Ja, det känns lite konstigt att om några månader så är det dags att bli vuxen. Uhja. Jag trivs bra här i min studentlägenhet, mitt helgjobb,  galna utgångar & allt som hör studentlivet till.
Fast vi har ju några fördelar vi på HR, vi har ju varit ute och jobbat ett bra tag nu dom flesta så vi vet ju vad som gäller. Tänk på dom som har gått en studieförberedande linje & inte har jobbat en minut. Dom har ju inte en aning. Det funkar ju inte riktigt som i skolan.
Äsch, vad jag skriver! Nu ska jag äta frukost så snart Ida har vaknat. Sedan ska vi ha möte angående Spanienresan (wihoo!).
PUSS på er!








Det har varit en fin sommar trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0