vad skulle vi annars göra?

Måndag & idag börjar några sin skola fast dom flesta här börjar på torsdag. Inte jag dock, jag börjar nästa måndag så det känns ju skapligt skönt. Idag var jag ner på stan med micaela & lunchade lite, sen gick vi över till beatrice. Nu på kvällen var det tänkt med filmkväll, men regnet öser ner & en cykeltur i det låter inte direkt frestande.
Idag fick jag ju som sagt min väska, & när jag öppnade paketet såg jag att det var två stora repor på den. Så den åker tillbaka, känns ju lite drygt. Som jag har väntat redan!

(Och jag saknar min simon. åh vad jag saknar honom! så mycket att jag inte klarar av att prata med honom i telefonen. jag blir bara så frustrerad på att jag inte kan ta på honom, inte får se han i ögonen när jag pratar med honom, så det slutar med att jag blir tvär & sur. Nej usch, det är här inte bra.)

Kommentarer
Postat av: Simon

Mechanical love arouses hate.

Emotional love arouses the unexpected.

Conscious love arouses love.



... Med glädje, väntar jag på dig.









<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0