101208

Tja. Min dag består av: apelsin, honung, ingefära, näsdukar, & min säng. Jag skulle vilja ha min SexAndTheCity-box här nu, men alla har lånat den. Och lussevaka känns så oaktuellt. Synd på det isånnafall. Fast bara jag kan bli frisk till julhelgen. Planeringen jag hade för helgen innan förkylningen kom var iallafall:

Fredag:
Lussevaka (det vill säga glögg, lussekatter, pepparkakor, spel, trevligt folk & det ända tills luciorna lussar på tv.)
Lördag: Sova. Sedan grötkväll (koka gröt med vänner & dricka julmust & äta skinka med senap på vörtbröd).
Söndag: 3e advent :O. Tv-dag som alla andra sönddagar. Adventsmys.





ipretenduntiliamalmostcertainit'sabeatifulworld.
(sakenärdenattdetfinnsingenjagkanförklaradetför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0