151208

Typiskt måndag. Man gör typ ingenting. För man är helt slut på måndagar. Vi har konstant lektioner hela dagen, bara 2timmars (förutom 50 min. svenska). Oj, vad intressant.
Annars sitter jag ute på Spotify och lyssnar på musik. Moneybrother får gå nu. En kopp mandarinté och lite ljus också. Skönt!

updt. 07.09
Jag har varit vaken länge nu. Jag har nästan lite tråkig. Jag är nog lite konstig. Vaknar ap-pigg 05.40. Oj, vad jag önskade att klockan inte var 02.30 som den kan vara när man vaknar så där jättepigg. Fast nu har jag inte så mycket att göra. Snart ska jag gå på engelska. Kolla på en film tror jag. Själv tror jag också. Alla mina vänner har hoppat av eller ligger och sover. Eller själv är jag väll egentligen inte. Min stora fråga för tillfället är; Ska jag ha på mig klackar? Kommer ju förmodligen halka och slå ihjäl. Men jag kände så mycket för klackar idag. Enda andra alternativet är iochförsig mina snorhala mc-boots. Då lär jag ju halka ändå. Men jag har ju ingen att haka i idag? Ingen Simon, för han är i London och går på roliga museér och roliga affärer. Shiet, vad tråkigt jag har! Märks kanske? Hm. Vi kanske hörs när jag försöker skriva om Blekinge & Söööörmland (södermanland).


Dagens planer.
Skola (engelska, turism, projekt, svenska). Möte. Eventuell shoppingtur. Plugg

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha, shopping i Leksand? Sjalv aker jag ner till oxford street imorgon for en liten tur.. ;D

Saknar dig alsk!!

Postat av: linnea

Simon: Åh, avundsjuk jag blir! Haha nej det var Insjön tillochmed. Men jag var på möte istället ;/ Saknar dig också jättejättemycket! Uppdatera då! Vill ju höra hur livet är i England :) <3

2008-12-15 @ 23:01:45
URL: http://linneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0