Åh vem tror på evig kärlek? Ja, vem tror på den nu?

Godmorgon! Sovmorgon till klockan ett, det sitter fint det. Igår var det baren, och fy tusan vad jag hade kul. Det kändes lite som en lördagsutekväll nästan. Det var två drinkar för en som sagt så jag provade på några nya goda. En egenkomponerad också (typ). Ja, alltså det var inte så att jag drack två drinkar utan man delade med någon så blev det snorbilligt (ja, inte snorbilligt egentligen. men relativt).
Kom hem senare än tänkt, jo du hade rätt simon, men nu har jag sovit ut ändå. Sitter & lyssnar på musik.

Dagens planer.
Städa. Äta någonting. Lunchdejt. Göra iordning matsalen. Stå i baren tills sent ikväll. Somna med bästaste s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0