det är nåt med dig, som att komma hem.

En tur ut på landet, ett avsnitt gossip girl och en kopp kanel-thé senare är jag på bra humör igen. Har varit så fruktansvärt trött idag, och det gick ut över andra (läs min underbara pojkvän) och det var verkligen inte meningen.


Men nu är jag tillbaka på banan igen! Fast mitt mobila bredband är inte riktigt med. Ska försöka komma in på nätverket här hemma, om det vill gå vill säga.



Jag har spenderat en halvtimme med att läsa om hur mitt liv såg ut för ett år sen, och någon månad framåt. Och jag insåg att jag saknar det livet. Ja, okej, inte allt. Men just det där med att vi alltid köpte hem en massa gott och lagade. Sen gjorde vi massa efterätter och så åt vi det i min säng samtidigt som en fin film. Fast nu satsar vi på skolan & dagarna är mycket längre och jobbigare. Men ändå. Jag får en varm känsla i magen när jag läser om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0