bandsläpp

Fick ett mejl med bandsläppet till peace & love nu på morgonen, det var inte
riktigt min musiksmak. Finns väll något band, men njae. Igår var det tacokväll
vi åt tacos & en jäkla massa nachos. Sedan spelades det tv-spel och gitarr.
Nu är det två timmar kvar tills jag börjar, idag har jag bara ett möte med
projektgruppen & så ska jag till gymmet. Så det är en riktigt skön dag

idag kommer familjen upp, lillebror stannar här & hänger med på 18årsfest.
det ska bli grymt kul.


Det har utlovats fler hårdare akter så här kommer ett fullmatat punk/metal släpp. Vi är väldigt stolta att presentera dessa nio akter:
1. In Flames
2. The Cult (UK)
3. W.A.S.P. (US)
4. Opeth
5. Clutch (US)
6. Millencolin
7. Dark Tranquillity
8. The 69 Eyes (FIN)
9. Wolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0