efter 1000 meter

äntligen helg, har simmat 1000 meter idag (40 längder). nu är jag stolt.
har inte gjort så mycket hemma, ätit lite. ikväll ska jag göra leksand.
blir väll lika great som vanligt. 
 
[ ] göra en musiklista för kvällen
[ ] städa lägenheten och göra det mysigt
[ ] gå över till grannen en snabbis
[ ] ta ett spa-bad
[ ] fixa mig och spela håkan på hösta volym
och sen kommer vi till limhagen och lever livet ett tag.

imorgon kommer jag till avesta, saknar er alla. och eftersom att jag
inte får tag på någon, tjugo i ett kommer jag fram.


Kommentarer
Postat av: Micaela

linnéa, vad var det jag skulle ta och kolla in mer än thecobrasnake? texten är avhuggen i ditt inlägg på min blogg. ring mig så fort du kommer hem till brunnbäck eller mesta-äng, vart du nu än ska :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0