en dag på stan med tova

idag åkte jag ner till avesta stad där jag och tova tog en lång shoppingtur och fikade lite på café plus. sedan solade vi, så nu är jag lite brun så jag passar bra in i vårvädret. jag hade så mycket vårkänslor idag så jag slog till och köpte en tunn jacka. så nu jäklar får det hålla i sig! lite annat som solpuder, en ring & en lite bättre nagelfil fick också följa med hem.
hade lagt ut bilder men nu strejkar min kamera (eller mina uppladningsbara batterin som har laddats upp för sista gången!).

nu är det ju faktiskt fredagkväll, och det händer lite saker nere på staden. men jag är helt enkelt helt slut och så bor jag lite för långt ifrån själva staden så jag blir nog tråkig och stannar hemma. blivit hemma för mycket på senaste, snart ska jag rycka upp mig! jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0