fet-tisdag

idag är det en fet tisdag. fast jag ska inte vara fet i övrigt. tror jag. på bättre humör
nu än senast iallafall. har fixat klart allting och klockan är inte ens sju. ´
måste få tillbaka rutiner i mitt liv igen, jag har ändrat alla.
att göra idag:
[ ] plugga till spanska-provet
[x] äta en semla
[x] fixa inför servering (ta bort nagellack, stryka)

[ ] mejla över allt till skolan om "mitt hotell" (insåg att jag hade råkat radera allt, så nu lär jag fixa om allt!!)

sen fyller faktiskt simon 18 år imorgon, så jag ska spendera kvällen &
morgonen därpå med honom.

var förresten i borlänge igår, köpte mest presenter men visst slank det ner
en fin sjal & ett nagellack.

image173
mönstrad sjal, 59 kr H&M

image174
nagellack "Rio", 39 kr Mavala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0