halva sportlovet har tydligen gått

hur kan tiden gå så snabbt? nu är jag iallafall nyklippt och fin i håret, stort tack till bästa vännen min. simon åkte hem för någon timme sedan. vi har varit riktigt effektiva idag. städade huset, diskade och gjorde pannkakor. sen var vi ut på en ridtur, eller han gick brevid. hästen jag rider är en före detta gallopör,och idag fick jag verkligen känna på det.

imorgon ska jag upp i tid och ta en promenad med johanna, sen bär det av till ikea och när jag har kommit hem till brunnbäck ska jag träffa emelie & fillan hoppas jag.

nej nu ska jag hoppa in i duschen & myskläderna så blir det myskväll med mamma och greys anatomy. det känns som lov!

Kommentarer
Postat av: Johnny

klart du ska träffa oss imorgon =)
gick simon brevid, jag som trodde han var
en äkta man? ;)
när ska vi ta en tur lå? ;)

2008-02-27 @ 22:09:02
Postat av: S

Ja, må va feminim ibland, men va fan har hästar med män att göra ;)

2008-02-27 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0