it's friday, im inloved

vaknade upp riktigt bra, simon började 8 så klockan ringde redan vid 6 men
det innebar mest att jag fick ligga och dra mig i cirka 2 timmar. nu när jag
drog upp persiennerna såg jag att solen lyste in. åh vad fint, jag är på topphumör.

idag blir det att simma också på idrotten, skönt. sen hem och plugga och duscha
och städa lite. det kommer över lite folk och då ska jag tända en massa ljus och
äta en massa vitlöksbaugetter och lyssna på bra musik. sen tar vi taxi till limhagen
där det är 18årsfest. hoppas på en helbra kväll. & en helbra dag. Adios.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Låter som en bra dag det =)
Därimot finns det väl ingen taxi i Leksand inte, eller?

Jag kan skjussa dig på min spark(som inte är köpt än)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0