klockan är bara halv nio

ja, fastän klockan är så lite har jag redan hunnit med en promenad (jag och simon lyckades missa bussen!) och är redan uppklädd i skjorta och svarta byxor. är nämligen hovmästare idag. idag är det fullbokat och det ringer folk hela tiden. nu längtar jag tills klockan är 2 och jag kan gå hem.
idag blir det mest en sån där dag när jag gör en massa vettigt och slappnar av. ikväll är det bästa tv-kvällen på hela veckan. synd bara att allting ligger samtidigt. greys, velvet & top model. greys vinner ikväll.. för velvet visas ju även på internet. lovely program förresten, borde ni verkligen kika in (SVT2 21.30).

[ ] göra klart leksandsvykortet
[x] läsa om franska viner
[x] tvätta/städa
[ ] hemmaspa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0