lovely wednesday.

sitter i skolan, ska snart gå upp & byta om. det är "underbokat" idag, jag
har två personer. som även är lärare. nu pluggar jag, ska göra ett restprov
efter vi har stängt.
sitter på ett tåg från klockan 3 till klockan 7 idag, tur och retur avesta. får se
om det händer något roligt ikväll, det är ju trots allt lillördag.

att göra
[ ] läsa till spanskaprovet
[x] göra hotell-provet
[ ] bestämma outfit till fredag


updt.
ingen svarade hemma, sen missade jag tåget och nu inser jag att jag inte
får någon mobil förän imorgon. jag blir socialt handikappad. ikväll ska jag
hem till elin, vi får se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: micaela

hey darling, vi måste ses på lördag! melodifestivalen hemma hos mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0