min pappa är rik. ska vi hångla?

kvällen har vart helmysig. spenderades hemma hos micaela och vi kikade
på melodifestivalen. e-type kunde fint matcha svart rockaktig tröja, safaribyxor
nerstoppade i boots. men hallå sverige? christer sjögren? hellre pudlarna
säger jag. inte nog med att låten var det mest värdelösa och fjäskigaste jag
någonsin hört. men tjejerna? citerar micaela, hoppas dom fick bra betalt!
lite positivt kan man klämma in. björn gustafsson är bäst. helt. jäkla. underbar.
jag saknar ord.
och amy diamond har en utstrålning som heter duga.

hostar och har ont. nu ska jag sova, upp och plugga imorgon.
förbi farfar ska jag igen. & så vill jag träffa emelie.

  
melodifestivalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0