sun(?)day

mycket har hänt på en kort tid. kan inte få tag i någon för jag har
tappat min mobil på tåget, fast pappa har den nu. annars var vi
på venissage igår, och åt en italiensk buffé och en massa gott
i falun. iallafall, på bussen till falun så åkte bussen ner i ett dike &
krockade med en lyktstolpe. eller rättare sagt, jag och simon som
var dom enda som satt längst bak krockade med den. den åkte
rakt in i vårat fönster. tack och lov så var det dubbelt plexiglas så
det innersta klarade sig. men det var ganska läskigt.

idag är det söndag, har legat i sängen fram till nu. nu ska vi
äta lite frukost, & om snöovädret lugnar ner sig ska jag ta mig ner
till affären och handla inför veckan. annars blir det en massa plugg.
imorgon har jag inga lektioner, istället sitter jag i reciptionen.

Kommentarer
Postat av: Miranda!

Men shit, fy vad läskigt! Tur att det gick bra för er!

2008-02-03 @ 17:38:29
Postat av: maalin

nej va läskigt! tur att de gick bra :)
Puss!

2008-02-03 @ 20:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0