tjuvstarta våren

image197

den här dagen började, helt kasst! jag försov mig och fixade iordning mig på endast en kvart. missade alltså förhöret på konservatism, missade liberalism också så det var trist. idag var jag och simon och handlade. lyckades spendera 200 kronor fastän mitt kylskåp redan är fullt. tänkte prova på att läsa sofis mode och ja, helt klart väl godkänd.
sedan åt vi grillad kyckling och potatissallad.

nu har jag läst en massa om franska viner, väldigt intressant faktiskt, så nu ska vi baka lite paj åt jennifer (som fyller år idag) och så fixa inför morgondagen då är jag hovmästare. är nervös faktiskt. sista dagen öppet, och fullbokat.

och ikväll är det gossip girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0