vårpromenad, planering & beck

vi var ut på en vårpromenad i gävle och så gick vi in på järnvägsmuseét. det var faktiskt intressant. ikväll blir det ännu en hemmakväll. ska kolla på någon beckfilm med pappa och sådant. imorgon börjar sportlovet. jag skulle behöva ringa och planera litegrann men våra telefoner har dött och inga pengar har jag på mobilen.

Måndag: en fika nere på staden (?)
Tisdag: klippa mig
Onsdag: träffa johanna
Torsdag: till romme (?)
Fredag: sågmyra (?)
Lördag: tillbaka till leksand
Söndag: vasaloppet

en uppbokad vecka. och härimellan ska jag klämma in ridning.
och så ska jag träffa alla saknade vänner också.

image138
nu blire film.
PUSS


Kommentarer
Postat av: S

Antar att jag får träffa dig först efter lovet.. :(

2008-02-24 @ 20:09:41
Postat av: linnea

fast jag vill träffa dig innan det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0