winnerbäck på p&l?

image195

Lars Winnerbäck har skrivit
ett nytt brev. Det finns ute på hans sida. Här är en liten del ur vad han skrev.

"I sommar gör vi det igen. Vi tar i från tårna och försöker välta hela landet (och lite, lite av Norge). Om jag får arslet ur kanske vi hinner släppa nån ny singel till dess också, för det ska man ju helst göra. Miss Li och hennes band åker med. Mitt sköna band står redo och förhoppningsvis så vill så många som möjligt av vår fina publik göra oss den äran än en sommar. Det kan bli grymt. "

Och när jag läste det tändes ett litet, litet hopp. I sommar? Med Miss Li? Så vitt jag vet så är Miss Li inbokad till Peace and Love i sommar. Så, det kan alltså finnas en chans att våran Lasse hittar dit i år igen?
DET skulle bli helt grymt.
Vilken festival det vore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0