åh, du var solskenet

det var ovanligt lätt att ta sig upp idag. det är något som inte är som det ska...
just nu sitter jag och inväntar min frukostdejt, läser bloggar och lyssnar på
håkan. jag har kommit in i en rejäl håkan-period. jag har alltid gillat han men
inte såhär mycket. ja, idag har vi en sån där fullspäckad skoldag. så antagligen
kommer jag vara helt slut efter dagen, men vi får se om man orkar göra något.

annars är det inte så mycket liv här i lägenheten, trots att vi nu är en extra. det
är som alltid, helt själv här. jag vänjde mig med sällskap på jullovet så det
känns en aning tomt, men just nu är det ganska skönt. nej nu ska jag
duka fram frukosten. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0