Det var år sen vi var små. Du sköts i bitar, jag kanske gled emellan

det var en massa tankar som gjorde mig sällskap inatt, och lars & håkan
och bilder från när allt var enkelt. så mycket har hänt sen tio år sen.
jag tänker på alla ibland

nu har jag vaknat, har inte sovit såhär länge på..länge! nu ska jag beställa
kläder, sen ut och rida och så sola, dricka té och sådant med therese.
det ska bli en riktigt mysig söndag. i övermorgon är lovet slut. det tar
alltid slut för fort. det känns lite vemodigt att nu när skolan börjar kommer
jag aldrig träffa e och e på bussen längre, aldrig sitta i matsalen och klaga, aldrig
gå och handla en massa godis innan avfärden hem, aldrig gå ut och gå
långa promenader runt källberget och träffa på katter och gud vet allt.
aldrig ha långa sexandthecity-nätter, aldrig .. men ni kommer säkert
trivas bättre hemma i avesta. men jag kommer sakna er ändå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0