en tre timmars bussresa framför mig ...

men jag får sällskap av världens bästa jennifer! så det blir lite lättare då.
idag har jag packat, vart ner på stan & köpt lite smått. kommer fram till
lägenheten klockan 7 så då blir det fixa lite. min nya inredning kommer
dock inte föränn nästa helg så det får vänta. sen ska jag nog träffa elin
också. får se om man orkar över till någon annan granne.
skola imorgon iallafall! någon som har en aning när vi börjar?








Det var år sen vi var små
Du sköts i bitar, jag kanske gled emellan

Har någon sett till Hurricane?
Visst känns det fint att va vid liv en dag till
Visst känns det fint nu, Hurricane
Åh, Hurricane nu är det lika långt till stjärnorna
Som stjärnorna till dig
Alla talar om dig Hurricane
Åh Hurricane
(när fan tar det slut?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0