Jag förlorar min fokus

Då var man tillbaka i avesta, känns.. inget vidare. Ska faktiskt bli skönt att åka till
leksand om två dagar igen. Har spenderat dom senaste två dagarna i Mora. Vi
har fikat, vart på bio, spelat monopol & tagit det lugnt. Ikväll ska jag pendla lite
mellan musik, hitta fina kläder och kolla på sagan om två tornen. Imorgon hade
jag tänkt sola, så lite matchat fick jag ett meddelande från min vän therese som
frågade om vi skulle hitta på något /kanske sola/ så det blir nog så. Krånglet med att
fixa skjuts är dock det enda när man bor så långt från staden nu.

Nej nu ska jag gå och kika lite film. Ciao




Tiden läker inga sår
och det som inte dödar
stärker inte heller
och så länge man
landar på sina fötter
klarar man sig inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0