photoshop, jaymay & annat

vilken mysig eftermiddag, sitter och lyssnar på jaymay som är en helt
underbar artist ni faktiskt borde ta och lyssna på. sen har jag fixat &
trixat lite i photoshop, lärt mig lite nytt och så har jag fixat åt fillan, har
nu bilder på henne i blå och gröna ögon.
men nu ska jag ta en lång buss till leksand. ha en bra kväll.


image150

jag är alltid sjuk så ska nog sluta skriva om det här. då vet ni.
jag har alltid något fel. jag är nog även lite av en hyprokondriker.
inte att jag ljuger ihop att jag är sjuk, men att jag lätt kan inbilla mig att jag är
dödsjuk. som när jag fick soleksem. jag var bombsäker på att jag var allergisk
mot solen. eller när jag hade huvudvärk, då var det hjärntumör.


Kommentarer
Postat av: malin

jag är precis lika dan.. Har jag lite ont i huvudet så måste jag nog vara hemma, annars kan de ju bli värre ;)

2008-01-20 @ 19:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0