trött och sjuk dag

idag har jag spenderat hela dagen i sängen. på riktigt! har knappt rest mig upp
jag tycker inte om att vara sjuk, det är inget kul. jag ska stoppa i mig en massa
c-vitamin när jennifer vill komma hem från borlänge. då kanske jag blir frisk?

har även en massa skolsaker att ta tag i. & det finns det verkligen ingen ork för.
på lördag är det 18årsfest för beatrice. jag måste ta mig till borlänge och köpa
resten av alla hennes 18årspresenter.

och så vill jag ha 25e nu så jag kan uppdatera mitt kylskåp. min hylla ser tom
och meningslös ut. jag vill uppdatera med massa nytt, kul och färgglatt.

fick nyhetsbrev från p&l. åh, vad jag vill ha det nu.
Bandsläpp
Fredagen den 1:a februari kommer släpps det nya band. Eftersom det inte släppts ett enda band under hela januari så har vi laddat upp med några länge efterfrågade godbitar! Så rita in datumet i kalendern direkt.

Kommentarer
Postat av: maalin

åh p&l! jag vill ha sommar :)

2008-01-22 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0