Alla bara babblar i mitt öra

Hejsan! Just nu sitter jag en bit utanför Mora, har nyss vaknat. I förrgår var jag nere på holmen med Therese, vi drack något glas vin & hamnade lite överallt. Som vanligt. Igår bjöd min Simon först på ost, kex & vindruvor nere på stranden och sedan var vi på nya Batman-filmen. Den var riktigt bra. Vi vandrade runt lite på Mora-festivalen & hade det mysigt.
Idag skulle jag ha spenderat kvällen på Beatrices balkong, men hon fick lov att jobba så jag stannar här uppe i Färnäs.


Min & Therese's filt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh, gulligt värre en sån pojkvän vill jag också ha (:

2008-08-03 @ 14:42:11
Postat av: Johanna

söt pojkvän!

2008-08-03 @ 14:43:29
Postat av: Erika

gud va gulligt, kan jag få honom!?

2008-08-03 @ 14:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0