Du är fin, du är min.


Bild: vackra prästkragar utanför min faders hus.

Den här fina dagen har jag bara kopplat av & varvat ner från jobb och dylikt. Dagarna framöver så händer det lite mer. Det ser jag fram emot. Imorgon ska jag träffa min vän Therese, vi ska slå oss ner på holmen & så. På Onsdag ska jag till Mora, där visas "The dark night" & sedan går vi lite på Mora-festivalen. På Torsdag ska jag göra något efterlängtat. Jag & min bästa vän Beatrice ska ha en girlsnight. Två tjejer, en lägenhet & gott vin. Det ska bli mysigt. På Fredag jobbar jag först, sedan åker jag till Mora-festivalen igen & vad som händer där får vi se. På Lördag ska jag nog bara slappna av igen, min pojkvän hälsar nog på Avesta också. & till slut på Söndag så ska jag sitta i ett sekretariat på en hästtävling.

Så det var min vecka.
See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0