GÖTEBORG

den senaste tiden har det hänt en massa roligt i mitt liv, nästan för mycket. så nu ska jag varva ner litegrann och bara jobba i en vecka. peace & love har jag berättat om, det var underbart man levde i en annan värld i fyra dagar. sedan åkte jag och min vän till göteborg. vi upptäckte att det är där vi hör hemma, i en storstad. vi åkte typ alla karuseller på liseberg och jag handlade upp hela mitt konto. det var som det ska vara.


min vän på vårat lunchstället. vi åt sallad. hon åt kycklingpastasallad och jag åt räksallad med lime och chilidipp


utsikten från våran lägenhet. vi bodde mitt på södra larmgatan. under oss fanns bland annat: Monki, Weekday, Sorbet och så vidare.

våran bakgård.


Kommentarer
Postat av: Therese

Tjena:) Haft det grymt kul, har lite sjuka grejjer att berätta. haha! Jahaa okej, men klart jag har tid då. En fika på måndagdag låter perfa det! <3

2008-07-05 @ 00:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0