Lite fina saker jag hittat

Jag fyndade rejält i Göteborg, eller ja, jag köpte iallafall en massa. Det mest är från Monki, Direkt när jag satte min fot innanför Monki så dog jag. Jag var liksom hemma där. Min vän gillade grejen, men hon var inte lika överförtjust, jag mest hoppade jämnfota och önskade att jag kunde få bo där alltid på södra larmgatan något nummer över Monki. Eller egentligen i Göteborg överhuvudtaget.

(allt är inte med. hallonrosa stort linne, beiga chinos, blårandiga ballerinor med rosett på och vita kilklacksandaler. men dom får ni ju se på sen.)


Tröja med pastelligt sött tryck


Bandlös väska som jag ska bära under armen


Lackig sak. För mig en plånbok.


Prickig necessär


Söta smycken. Vita armband och rosa örhängen som ser ut som blommor.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ursöta grejor allihop! Drar ner till Gbg till helgen så jag får väl också hoppas på stor shopping :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0