Ska man lägga ner ett tag?

What to do? Idag sov jag så länge som jag aldrig brukar. Sedan gick jag ju iochförsig inte och la mig förän klockan var sisådär 6. Nu sitter jag här i mitt rum ute hos mamma, och här finns världens bästa säng. Fast den suger på ett sätt, det är väldigt, väldigt svårt att ta sig upp på morgonen. Men den ska jag ändock ta med mig upp till nya lägenheten sen.
I helgen var dom flesta på någon slags fest. Inte jag då, men alla andra. Jag bestämde mig för att ta jobba. Men dom närmaste lördagarna är jag nog ledig. (tror jag) Och ni uppe i leksand, eller ni som känner för att följa med, jag tänkte anordna något litet kalas lördagen den 23e augusti. Kräftskiva kanske? Häng på!

Nu ska jag kika runt lite i mitt rum & fixa litegrann. Vi hörs imorgon sötnosar.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0