du har sommarlov, inte jag

ja, alla andra har sommarlov nu utom vi tvåor (och ettor) på leksands gymnasium. vi har en vecka kvar. jag har ett nationellt prov och en guidning kvar. jag borde plugga som tusan men ni ska bara veta, att i den här 30 gradiga värmen går det inte att tänka. kan ta mig tusan inte ens titta på tv. våran lägenhet kokar.

fan, nu ska man väll ligga på en strand eller på holmen med jordgubbar och snacka en massa skit halva dagarna med bra människor? eller så skulle jag rida ut på långa turer på min häst i linne och njuta! (fast så blir det inte i sommar, hon ska stå uppstallad  nere i skövde eller någonstans. vi ska ju tydligen få ett litet föl på texaz).

nu har jag skrivit av mig. ska ut och träffa min granne. hon verkar inte heller plugga.
vi strejkar! tjo hej ha det bra allihop!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0