en sådan där slapp torsdag


ännu en bild från förrförra fotbollskvällen på bygatan. bättre sent än aldrig, right?


godmorgon gott folk, uppe med tuppen. nästan. har fått i mig några mackor, gått ut med hunden och kikat på en film. det här får nog bli en filmdag. det går en ny film om en timme också. s kommer hit också. det ska bli mysigt. jag ska visa honom brunnbäck var det tänkt. 


imorgon är det midsommarafton, då åker vi till leksand, och sedan är det midsommardagen och då är det fest i näs. hur tråkig jag än kan låta nu, så önskar jag ta mig sjutton att det var en vanlig helg. jag är inte på humör att gå ut.
men nu ska vi inte vara sånna.


vila upp er den här torsdagen nu!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0