idag bär det av!

Helt otroligt, jag har längtat som en tok till allt det här och så är vi äntligen här. banden är redan på men det känns inte verkligt föränn vi har slagit oss ner med all packning. B skjutsar upp oss med pick och pack, sedan är det bara att köa.

Innan det ska jag nog mest ta det lugnt, äta riktig mat & ligga i min sköna säng. Vi åker inte föränn om cirka 5-6 timmar så jag har all tid i världen.

Jag kommer inte hinna med bloggen när jag är där nere, eller rättare sagt har jag inget att blogga ifrån.

Men jag kommer tillbaka på söndag med tonvis av bilder och rapporteringer. Fast på måndag drar jag och E till Götet. Fast då hänger datorn på.

Vi syns nog lite mer innan det.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0