it just feels so good



nu har jag ätit en underbar frukost. någon slags mjölk drink (mjöl+lingon+banan+linfrön), melon och en massa gamla cosmopolitan framför mig. duschat har jag också hunnit med. nu dröjer det fyra dagar innan jag kan duscha såhär på
riktigt så jag njöt ordentligt och gjorde peeling, ansiktsmask, hårinpackning och massa nyttigt.
en vit body (!) och en lite blommig ljusblå kjol åkte på mig idag. utropstecknet är för att jag ska ta mig 17 campa. med vit body. lycka till. (för er som inte vet är jag en jävel på att smutsa ner allt!)
snart ska jag åka in till min vän b, och hjälpa henne med bakning sedan skjutsar hon mig och m. 

PUSS på er mina vänner!
ha det riktigt bra under dessa dagar.
kommer sakna er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0