midsommarafton


midsommarafton

min midsommarafton var jättefin. jag vaknade upp med simon, vi gick ut på en promenad och plockade en midsommarbukett och sedan gjorde han omelett till mig. vi satte oss på tåget upp mot norra dalarna och drack varsit glas vin ungefär. i borlänge mötte vi upp elin och jag och elin hoppade av i leksand, simon fortsatte upp mot mora.
jag och elin hamnade uppe i en lägenhet, sedan vid gropen, pizzerian i orsanbaden och sen gick vi omkring litegrann i leksand och sa hej till folk tills vi tog oss till borlänge där jag sov över hos elin.

Kommentarer
Postat av: Simon

Varje morgon med dig är känslan av att jag äger dig, och med din värme kan strömma kärlek till allt som omringar oss. men jag får akta mig för att se på dig, för du är för jävla het för att titta på! kramar på avstånd till dig min kära, önskar, din vän, Jorden.

Postat av: ebba

så förbaskat söt du är! hoppas du hade det grymt på P&L!

2008-07-02 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0