Peace and love; onsdag

(egentligen hämtade jag ut bandet och satte upp tältet på tisdagen.)
jag och malin kommer med tonvis av packning till Borlänge, vi får lov att skaffa bärhjälp och kämpar oss sedan mot banduthämtningen då m inte har något band. och ni kanske inte förstår om jag säger, men kön för att komma in på campingen började vi banduthämtningen. den var enormt lång. i 2 timmar stod vi där och köade, sedan fick vi bli visiterade och så kollade dom igenom våra väskor efter glasflaskor.
sedan kom vi fram och blev presenterade för våra nya grannar. vi satt uppe ett tag, men jag och m var så slut och trötta att vi somnade i tältet lite tidigare än alla andra. den natten så vi knappt alls. en kille ramlade in i vårat tält och så vidare.

(jag ska berätta om resten av dagarna. torsdagen var galen, så ni vet)

Kommentarer
Postat av: malin

Åh är det något jag kommer komma ihåg så är det Torsdagen. Bäst! <3

Postat av: linnea

malin: åh jag med<3 helt galet underbart

2008-07-06 @ 16:45:35
URL: http://linneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0