you are my sweetest downfall

godkväll! jag vet, förlåt för min usla uppdatering och mitt usla inläggande av bilder. köp mig en ny dator så jäklar ska ni få se på bilder (jag fotar som tusan men det tar cirkus 20 minuter att lägga in 150 bilder på min dator. den är på gränsen att krascha!)
hela helgen har spenderats hos min pojkvän. ikväll ska vi kolla på film och äta godis, ostbollar och dricka trocadero! det är ju trots allt sommarlov. alla dagar är lördagar! jo om det vore så väl.

måndag:
packa upp!
tisdag: till falun med b
onsdag: fotboll med tjejerna
torsdag:
fredag: midsommarafton (oklart vad som händer .. )
lördag: midsommardagen (firas hos mig först, sen i näs)
söndag:


Kommentarer
Postat av: malin

Nu är det inte långt kvar till P&L!! :D

Fest till helgen? PUSS!

Postat av: linnea

malin: nä, det är inte alls långt kvar! klart det blir ;) midsommardagen hos mig?

2008-06-17 @ 09:28:57
URL: http://linneab.blogg.se/
Postat av: Simon

Sex and the city i mora med mig? på söndag? (:

2008-06-19 @ 00:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0