sovmorgon varje dag

jag ligger i e's säng med datorn i knäet, sov över hos min vän idag. det är så mycket konstigt för tillfället och vi förstår ingenting mest är jag orolig.
idag är det studentgala (årets par och sådana nomeneringar) och sen ska jag duka inför imorgon. imorgon tar dom studenten, alla våra kära 3or. sedan är det stor fest i avesta. streetdisco kallas det visst för.

usch vad jag skulle vilja köpa en massa nya fina kläder, går inte för jag går i skolan till sent. sen jobbar jag hela helgen. skulle vilja sy mina kjolar som jag ska sy. ja jag ska faktiskt sy en röd kjol och en färg jag inte riktigt kan definera, greige skulle jag nog säga.
nu ska jag och min vän äta årets onyttigaste frukost.
vi ses imorgon.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0