"svenska hjärtan tinar aldrig"


här sitter jag, några vinigum tyngre. hittar ingen frukost som duger, så va gör man inte? idag är det fotboll! Sverige - Ryssland. Några bra folk hittar hem till mig. och en stor pizza också kanske?
annars blir det en ganska lugn och slapp dag. Min chef skulle ringa mig angående jobb i sommar, så då får jag pricka in några datum. det känns skönt. nästa vecka är det Peace&Love, åhå! jag köpte en hatt igår. nu måste jag fixa fram ett par gummistövlar & en stol så ska nog det mesta vara fixat och klart. ska skriva av spelschemat och försöka pricka av allt. shiet. vad jag längtar.

PUSS


Bild: ludde <3


Kommentarer
Postat av: S

:)

2008-06-19 @ 00:17:28
Postat av: S

:)

2008-06-19 @ 00:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0