PEACE AND LOVE DAG 3


Bild: Håkan Hellström

uj, det är var nog inte så kul. verkar inte vara alltför många band som tilltalade mig. (efter att ha kollat på spelschemat ser jag även att dom har placerat de få artisterna på rad efter varandra. med start 19.00) så här på lördagen har jag mycket tid att hitta nya talanger kanske?


Lördag
Adam Tensta
Afasi & Filthy
Britta Persson
Caesars
Christian Kjellvander
Dark Funeral
De Lyckliga Kompisarna
Devotchka [US]
Film on Four
Hanoi Rocks [FIN]
Hoffmaestro & Chraa
Humanzi [IRL]
Håkan Hellström
Johnossi
Kapten Röd & Majorerna
Kultiration
Lillasyster
Little Marbles
Mimikry
Mustasch
Nationalteatern
Neverstore
Next Generation
Nicole Atkins [US]
Rootvälta
Space Age Baby Jane
Stonecake
Sugarplum Fairy
Teddybears STHLM
The 69 Eyes [FIN]
The Lance
The Tallest Man On Earth
Veronica Maggio
W.A.S.P [US]
Woven Hand [US]

GE MIG TIPS!

Kommentarer
Postat av: miranda

Ceasars och the tallest man on earth MÅSTE du gå på! Huuuur bra som helst!

2008-06-16 @ 10:26:31
Postat av: Anonym

johnossi, ceasars, Britta persson, Hoffmaestro & chraa..Nationalteatern är ganska roliga o se! + dem gamla skojarna lever nog inte länge till! (ta i trä). Du lär ju ha hört "livet e en fest" o "hanna från arlöv" :D

2008-06-16 @ 21:09:11
Postat av: Ebba

och det var ebba som skrev...

Postat av: ebba

varför nämnde jag ens Nationaleatern när du redan skrivit att du ska se dem!?! jag är korkad. Förlåt...

2008-06-16 @ 21:11:44
Postat av: linnea

miranda: tackar för tipsen! ja, the tallest man on earth hade jag i tankarna innan.

ebba: hehe, lugnt. nationalteatern måste jag se ;) klassiker! ska kika upp resten också! tack för tipsen :)

2008-06-17 @ 09:27:14
URL: http://linneab.blogg.se/
Postat av: Din S

Synd att hanoi rocks spelar samtidigt som håkan! coolt finneband ;) annars ska jag nog gå o se mustasch, för dom fick väl guldbagge nyligen va? :)

2008-06-19 @ 00:21:44
URL: http://eblind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0