ännu ett nytt bandsläpp

Jag hyperbloggar just nu, men jag måste bara. Nytt bandsläpp till Peace & Love. Åh herregud, jag hoppas verkligen inte att jag jobbar. För jag MÅSTE dit. Det var visserligen bara tre artister/band som intresserade mig till 100, men att få en andra chans att se Jason. Den måste verkligen tas. Tack och godnatt


Nytt bandsläpp från Peace & Love:
The Waterboys (UK)
Jason Mraz (US)
Sahara Hotnights
Hanoi Rocks (FIN)
Woven Hand (US)
Mustasch
Takida
Mikael Wiehe & Ebba Forsberg
Stefan Sundström
Kaizers Orchestra (NO)
Amanda Jenssen
Kapten Röd & Majorerna
Alice in Videoland
Humanzi (IRL)
Dark Funeral
Lillasyster

Kommentarer
Postat av: malin

Dags för biljett köp snart? :)

2008-03-07 @ 12:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0